Veelgestelde vragen & disclaimer

Bij elke bestelling hoort een bestelnummer, als u deze niet bij u betaling vermeld storten wij uw geld direct terug.

Zodra uw betaling op onze rekening is bijgeschreven wordt u hiervan op de hoogte gebracht en dan wordt uw bestelling verstuurd.

Wij doen elke dag ons uiterste best om voor elke klant de bestelling z.s.m. te verwerken.

Wanneer wij uw bestelling hebben verzonden ontvangt u de track en trace, deze wordt in de avond verstuurd. Via de website de verzendmaatschapij kunt u zelf nagaan wanneer uw bestelling wordt bezorgd.

Als de track en trace aangeeft dat uw pakket is afgeleverd, is het voor ons ook werkelijk afgeleverd door de verzendmaatschapij ! Wij gaan hierover ook niet in discussie!

Wij zijn niet verantwoordelijk en aansprakelijk voor pakketten die zoek raken of niet tijdig worden geleverd door de verzendmaatschapij l.

MAANDAG t/m VRIJDAG zijn wij bereikbaar voor al uw vragen van 09:00 tot 21:00 uur, ook voor het versturen van de track en trace.

ZATERDAG en ZONDAG reageren wij alleen op nieuwe bestellingen. Ook worden er geen bestellingen verstuurd of vragen beantwoor

Wij hebben het grootste deel van al onze producten op voorraad. Mocht het product niet op voorraad zijn wordt u hiervan op de hoogte gebracht. U heeft dan de optie om op het product te wachten tot deze weer op voorraad is of dat u een vervangend en gelijkwaardig product kiest. Ten alle tijden wordt er gekeken naar een passende oplossing.

Als u uw bestelling met contanten aan ons wilt voldoen, is het genoodzaakt dat u hiervan de track en trace naar ons toestuurt en deze bewaart tot wij u een bevestiging sturen dat wij uw contanten hebben ontvangen en dat wij de bestelling hebben verzonden.

Hoeveel kosten de verzendkosten?

Wij brengen 10 euro in rekening voor Nederland en 15 euro voor België. De verzending gebeurt per aangetekende post waarvoor getekend moet worden. Ook andere Europese landen zijn mogelijk op verzoek tegen meerprijs.

Hoe verzenden wij uw pakket?

Wij hanteren hiervoor een blanco verpakking en versturen deze discreet naar het door u in Nederland of België opgegeven adres.

Wanneer beantwoordt u mijn vraag of bestelling?

Wij beantwoorden uw bestelaanvraag binnen 2 uur. Wij streven er echter naar om binnen een uur te reageren.
Als er binnen 24 uur niet is gereageerd, is er wellicht iets misgegaan en verzoeken wij u contact met ons op te nemen. In weekenden en op feestdagen kan het wat langer duren.

Hoe kan er betaald worden en hoe wordt er geleverd?

U kunt betalen via iDEAL, Creditcard, Sofort, Bankcontact en Bitcoins. Contant geld gaat via aangetekende  post. Wij sturen uw bestelling na betaling met de (aangetekende) pakketpost naar u toe, zodat u uw eigen zending kunt volgen en traceren. Wij sturen de track and trace code per e-mail naar u toe.

Op welke dagen gaan we naar de postbus?

Wij gaan 5 werkdagen per week naar de postbus om de post op te pikken, dit houdt in dat als de post met uw betaling is binnengekomen, wij nog dezelfde werkdag uw bestelling opsturen. Dit geldt dus niet in het weekend en/of op nationale feestdagen. Wij vragen u hier rekening mee te houden.

Wat doen we als we uw betaling hebben ontvangen?

Zodra wij uw betaling hebben binnengekregen, sturen wij u dezelfde dag nog een e-mail om u op de de hoogte te stellen, dus eerder een e-mail sturen om te vragen of we uw betaling hebben ontvangen, heeft geen zin en reageren wij niet op.

Ik wens te bestellen, hoe doe ik dit?

Maak ten alle tijde een order aan via onze webshop, als u de order heeft afgerond krijgt u van ons een order nummer. Dit heeft u nodig als u ons een vraag stelt over uw bestelling. Alleen vragen met een order nummer nemen wij in behandeling.

Bezorgen jullie ook in België en Duitsland?

Ja, wij verzenden naar België en niet naar Duitsland!

Levert u ook naar andere Europese landen?

Ja wij bezorgen ook naar andere landen vraag om informatie over uw land van herkomst.

Disclaimer

1. Medicijnenspecialist kan nooit verantwoordelijk worden gesteld voor het (verkeerd) gebruik van producten en/of (verkeerd)
opgevolgde adviezen. Noch dat wij op enige andere wijze aansprakelijk kunnen worden gesteld. Het gebruik van de getoonde producten en of
adviezen is te allen tijde op eigen risico van de koper dan wel gebruiker .

2. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter. Ze zijn dan ook niet bedoelt om adviezen, recepten, verwijzingen
en dergelijke van een erkende arts te vervangen.

3. Elke financiële transactie aan Medicijnenspecialist heeft te allen tijde het karakter van een gift. De getoonde producten op de
website zijn slechts voor research doeleinden geschikt.

4. Er vanuit gaande dat wij nimmer geld teruggeven na ontvangst, tenzij wij dit met u overeenkomen wordt dit per incident bekeken.

5. Het ruilen van producten is NIET mogelijk.

6. U er nadrukkelijk rekening mee houdt dat wanneer de (juiste) gegevens ontbreken op het bestelformulier er mogelijk vertraging ontstaat
met het versturen van uw bestelling.

7. Wij nemen in z’n geheel geen verantwoording, wanneer uw of onze zending door fouten van derden (Bpost, Postnl en La Poste)
niet juist afgeleverd kan worden om wat voor reden dan ook. U als afzender dient dit gezamenlijk op te lossen met het des betreffende postbedrijf.

8. Retourneren is alleen mogelijk in uitzonderlijke gevallen. Alle gevallen die hiervoor in aanmerking komen worden per incident bekeken. Verzend nooit zomaar op voorhand uw product terug naar ons zonder overleg.

reden daarvan is dat wij regelmatig van postbus adres veranderen, mocht u het toch hebben verzonden en kunnen wij niet meer bij die
postbus om wat voor reden dan ook, dan is dat uw eigen verantwoording want daar zijn wij in z’n geheel niet aansprakelijk voor.

9. U wordt geacht wanneer u de website gebruikt en/of leest, u bekend bent met de inhoud van de disclaimer en minimaal 21 jaar of ouder bent.

10. Medicijnenspecialist is nimmer verantwoordelijk voor verkeerd opgestelde bestelgegevens. Waarvan de naam of het adres en mogelijk andere gegevens niet correct blijken te zijn ingevuld door de klant, waardoor de zending niet aan de juiste geadresseerde is of kan worden geleverd of nochtans de zending hierdoor geretourneerd word aan de afzender. Indien de zending omwille bovenstaande of om welke andere reden dan ook retour wordt gestuurd naar de afzender behouden wij het recht om te wachten tot de zending in zijn geheel retour ontvangen is. Daarna zullen wij in overleg met de klant de zending nogmaals opsturen. De eventuele extra verzendkosten die dit met zich meebrengt worden per geval afzonderlijk bekeken en mogelijk doorberekend.